fredag 20 maj 2011

Tiden rinner iväg

Tiden bara rusar iväg, det är redan fredag - igen.
Känner mig helt slut i kroppen, tränat lite för hårt i veckan och det har sitt pris. Nu måste jag tvinga kroppen till vila, men det är inte så svårt då jag inte har energi till att pumpa på gymmet som jag hade tänkt. Måste dock åka och hämta ut två biljetter till olika pass, för jag kan bara inte träna hårt idag. Vill hellre ladda upp för gymmet imorgon och kanske ta en liten löptur på söndag. Så den planerade superträningsdagen blir struken, med lite magont och ångest...

Jag vet att det är under vilan som kroppen bygger och redan igår kände jag mig så sliten under passen. Så nu tar jag mig i kragen och cyklar hem och piggnar till i soffan, kanske en promenad på sin höjd - så får det bli:)
Sen kommer kvällen och då måste jag vara pigg igen:)

Förövrigt går träningen fint, maten helt okej och sömnen likaså. Kvalitetspass måste jag öva mer på och måste få i mig mer i de olika mellanmålen, men nu har alla beställningar på protein kommit hem, så nu jäklar!
Magrutorna börjar komma fram och jag är så mycket starkare än tidigare - me likey:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar