onsdag 11 maj 2011

Ett fönster som står på glänt

Sitter avsminkad och med borstade tänder och kikar tillbaka på dagen en smula. Är nöjd med denna onsdag trots att jag lyckades fastna med min systers nya långklänning i cykeln så jag fick dra sönder den...
Jag har nämligen haft soligt väder, hunnit med ett morgon gympass följt av en promenad för frukost handlande, käkat grillat, pluggat lite och gått en kvällspromenad med pappa. Allt detta under taket för en dag:)

Nu ska jag krypa ner i sin säng, läsa lite Runners world som kom hem till mig idag och sedan ladda batterierna för nationella prov i engelska B, en massa plugg, body pump och eventuellt ett afropass. Jag ser fram emot morgondagen och vet att tiden gör mig mindre skör - kan tänka på dig och le nu. Kan kolla på bilder och bli varm i kroppen - utan att tårarna strömmar ner för mina kinder. Men trots allt så saknar jag dig så himla mycket!

Vi möts i drömmarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar