måndag 16 maj 2011

Måndagsbarnet inom mig

Åh vilken start på veckan!
Måndagen börjar lida mot sitt slut och jag ska "bara" skriva ihop lite till på en samhälls grej innan jag får sova. Dagen började med gymmet med sällskap av Veronica Maggios röst. Fick även sällskap av två små nissar, J och N, efter ungefär 30 minuter. Körde ordentligt hårt med både styrka och cardio, hela kroppen fick vad den tålde och svetten sprutade för fullt - så sjukt skönt, jag bara älskar det!

Nöjd duschade jag, dumpade två polare och cyklade för lunch i skolan. Inte en femstjärnig meny dagen till ära - men det slank ner och sögs upp av musklerna ändå;) Efter plugg och en lektion begav jag mig till mitt andra hem igen och tränade ett tufft cykelpass med Ida, phua, var blöt, tomatröd och totallycklig när jag gick ut ur salen.
En lugn cykling hem för att kolla film, äta gott och plugga en massa - och där är jag nu, i slutet av plugget för idag. Laddar för att mamma väcker mig vid halv sex, så bör nog släcka nu - och jag har faktiskt pluggat mycket både igår och idag, så jag klarar veckan galant ändå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar