måndag 9 maj 2011

På tal om fokus

Jag inser att jag verkligen har tappat fokus på bloggen. Istället för pepp, fakta om mig och en massa tips så har ni fått leva med tragik. Men vet ni vad? Just nu är det min vardag. Jag om någon är otroligt ledsen för det och jag önskar så att fokuset hade varit någon annanstans. Snart kommer dock ett annat fokus förhoppningsvis fram och jag kommer kanske lägga över vikten på annat för att jobba vidare och inte fastna. Nu känns det trots allt så konstigt att måla upp en fasad av glädje, lycka och harmoni, när kinderna är ständigt röda av gråt.
Jag biter ihop och försöker få in lite andra inlägg, jobbar vidare och återfår glädjen, skrattet och de positiva tankarna igen.
Livet är underbart, livet är underbart, livet är underbart, livet är underb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar