söndag 15 maj 2011

Huvudet mot kudden

Söndagen börjar leda mot sitt slut och jag är trött som få. Har pluggat i hur många timmar som helst, men känner ändå att jag är fast, att jag inte kommer framåt och att jag inte når slutet. Det är för stora uppgifter, grupparbeten och redovisningar som gör att de inte blir helt överstökade. Nu har jag dock snart gjort så långt jag ska idag, ska bara kolla igenom min konfliktanalys över Egypten - sen ska kudden få besök.

Är i alla fall ganska nöjd med dagen, vågar inte säga att jag är nära en bra början till en balans - men nästan. Blev en sovmorgon till tio idag, efter två nätter med läggdags vid tretiden och tio timmars jobb var det mer än skönt. Har som sagt pluggat massvis, men jag har även träffat kusin och sprungit och gjort styrkeövningar med syster. Jag är laddad för en ny vecka och jag ska klara den galant, plugga på, träna på och jobba en smula nästa helg.

Tråkigt inlägg, men jag är medveten om det - så det får vara okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar